Geen producten (0)

Bestellen, levering & retour

 

 Bestellen 

(lees onderstaande goed door)

Sinds enkele maanden levert La Pajarita Nederland via het "JIT"  voorraadsysteem. Dit systeem helpt bij het minimaliseren van voorraadkosten, het zorgt ervoor dat de bestellingen en leveringen zo nauw mogelijk op elkaar afgestemd zijn, goederen worden alleen door ons besteld wanneer dat nodig is. Dus geen verspilling en het verzamelen van orders zorgt voor minder CO2, doordat men efficiënter gebruik maakt van transport.  

La Pajarita Nederland heeft dus een minimale of geen voorraad. De producten die u bestelt komen rechtstreeks van onze fabrikant in Spanje en worden na controle direct naar u doorgestuurd, zodat wij nooit met een oude voorraad blijven zitten en u áltijd de maximale kwaliteit van de verfproducten kunt verwachten.  

Dit betekent ook dat ú uw eigen productaantallen nauwlettend in de gaten moet houden, zodat u op tijd uw bestelling doet.  Let bij de verkoop van verf op, dat u werkt  volgens het "first in - last out" systeem.. zodat uw voorraad niet verouderd. 

Wij adviseren u dan ook de verfproducten altijd binnen één jaar uit uw voorraad te verkopen, zodat de kwaliteit áltijd maximaal is en blijft. 

Houd u er rekening mee dat het ca. 2 weken duurt voordat wij de producten aan u kunnen uitleveren. Helaas i.v.m. de corona kunnen we geen garanties geven wat betreft de levertijd vanuit Spanje. 

 

Hoe werkt  het plaatsen van een bestelling ?

Alle artikelen in de B2B website staan standaard op niet op voorraad en hebben dus een standaard levertijd van ca. 2 weken. echter  komt het wel eens voor dat we bepaalde producten tijdelijk wél op voorraad hebben, u krijgt dan direct uw factuur ter betaling, waarna wij de producten naar u opsturen. U kunt altijd even checken bij ons of iets op voorraad ligt. Staat een product wél in de catalogus, maar niet op de website dan kunt u dit artikel wel altijd bestellen. Stuur dan een bericht naar info@lapajarita-nederland.nl en meldt welke artikel(en) u wilt bestellen en dan voegen wij dat toe in de webshop. 

Alle bestellingen worden verzameld en 1 a 2 keer per maand besteld bij onze fabrikant. Op onze HOME PAGINA staat de datum van de uiterlijke besteldatum en de volgende besteldatum (onder voorbehoud)

U plaatst dus een order via ons bestelsysteem, u hoeft nog niet te betalen. Betaling geschiedt pas zodra wij de producten van onze fabrikant binnen hebben. U ontvangt dan uw factuur. Na betaling sturen wij uw bestellen dan op. 


 Het bestel-proces:


Elk artikel kan besteld worden via het "gewone" bestel proces, ookal is het artikel niet op voorraad.

Bij artikelen die op voorraad zijn, krijgt u vooraf uw factuur opgestuurd, na de betaling wordt op elke vrijdag alle bestellingen die op voorraad zijn klaargemaakt voor verzending en verstuurd. Mocht u iets eerder willen hebben? stuur ons dan een bericht via info@lapajarita-nederaland.nl

Bij artikelen die niet op voorraad zijn en dus besteld moeten worden bij de fabrikant kunt u bij betaling voor "OVERBOEKING" kiezen. U hoeft bij de bestelling dan niet direct te betalen via IDEAL. (mag natuurlijk wel ;-))

Na binnenkomst  worden de producten gesorteerd en u ontvangt een mail met uw factuur. Zodra uw factuur is betaald wordt de bestelling uitgeleverd. 

 

 Bezorgen


In Nederland en België versturen wij alle bestellingen als pakketpost met POSTNL.

De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland en België bedraagt  € 6,95 en in België  € 10,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen, het gewicht, het formaat of het aantal zendingen per bestelling. 

POSTNL biedt het pakket bij het door u opgegeven adres aan.  

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer u het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is (niet later dan 7 dagen), controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met ons via info@lapajarita-nederland.nl We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

 

Afhalen

We hebben geen afhaallocatie in Nederland. Ons centrale magazijn bevindt zich in Manises, Valencia in Spanje. Uw pakket kan alleen op het door u aangegeven adres afgeleverd worden.

 

Buitenland


Onze webshop berekent automatisch de bezorgkosten voor Nederland en België. Voor andere landen verzoeken we u contact met ons op te nemen, dan proberen wij u verder te helpen. Dat kan via info@lapajarita-nederland.nl


Betaling

 

Bestellingen zijn bij vooruitbetaling verschuldigd.

U kunt bij La Pajarita Nederland op één van de volgende manieren betalen:

- via vooruitbetaling; in dit geval gaan wij over tot verwerking van uw bestelling als de betaling  bij ons ontvangen is
- via creditcard
- via iDeal 

 

Retourneren van goederen

 

Bestelt u als zakelijke klant, dan gelden de volgende regels ten aanzien van het herroepingsrecht.

La Pajarita Nederland is niet wettelijk verplicht u als B2B klant, het herroepingsrecht te bieden, zoals dit geldt voor consumenten (particulieren).

In onderstaande omstandigheden kunt u wél aanspraak maken op een retourzending of vervanging van het product. 

  • U hebt een verkeerd product ontvangen.
  • Het product is beschadigd geleverd of heeft een ander defect.
  • Het product is binnen de fabrieksgarantie niet goed gebleken.

In de eerste twee gevallen dient u dit binnen 14 dagen na aankoop  van het product te melden. La Pajarita Nederland stuurt indien mogelijk een vervangend product.  Mocht dit niet mogelijk zijn dan wordt het product gecrediteerd, in een gecombineerde levering met andere producten worden de verzendkosten NIET gecrediteerd.  In het laatste geval wordt gekeken wat het probleem is en indien mogelijk een vervangend product geleverd of u krijgt een credit-nota. 

Stappen (kosteloos) retourneren

  • Neem contact met ons op via +31 (0) 614546124 of via info@lapajarita-nederland.nl  en geef de reden van retour en uw factuurnummer door.
  • Indien wij akkoord gaan met de reden van retour ontvangt u een verzendlabel van ons. Plak deze goed zichtbaar op het pakket.
  • Maak een kopie van de factuur en voeg deze in het pakket en geef aan wat er defect is en om welk product het gaat. 
  • Verpak je retour in een stevige doos, zodat deze in goede staat bij ons in Wijk aan Zee wordt afgeleverd. (alleen retournering na akkoord)
  • Geef je pakket vervolgens af bij een afleverpunt van Post NL naar keuze.
  • Na ontvangst en controle van het geretourneerde product wordt het vervangende product verzonden en ontvangt u een verzendbevestiging. Mocht dit niet mogelijk zijn dan ontvang je een creditnota. 

LET OP! NEEM ALTIJD EERST CONTACT MET ONS OP, VOORDAT U IETS RETOUR STUURT!

U HEEFT ALTIJD EEN BEVESTIGING NODIG VAN ONS ANDERS KUNNEN WIJ UW RETOURNERING NIET IN BEHANDELING NEMEN EN ZIJN KOSTEN VOOR UW REKENING!

Het retouradres is:

La Pajarita Nederland 
Stetweg 18
NL- 1949 CZ  WIJK AAN ZEE

 


Nieuwsbrief

 

Als klant van La Pajarita Nederland ontvangt u ook onze nieuwsbrieven. Indien u geen prijs stelt op deze informatievoorziening, kunt u zich uiteraard te allen tijde hiervoor afmelden.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook