Geen producten (0)

Bestellen & Levering

Bestellen & Levering

 

 

Bezorgen


In Nederland en België versturen wij alle bestellingen als pakketpost met POSTNL..

De verzendkosten voor afleveradressen in Nederland en België bedragen € 6,95 per bestelling. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen, het gewicht, het formaat of het aantal zendingen per bestelling. 

Wij verzenden onze bestellingen standaard met POSTNL. POSTNL biedt het pakket bij het door u opgegeven adres aan.  

Leveringstermijn


Over het algemeen leveren we binnen 5 werkdagen na de betaling bij het door u opgegeven afleveradres. Wij kunnen helaas geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop een pakket wordt afgeleverd.

Ander adres afleveren
Bij uw bestelling kunt u aangeven dat u deze op een ander adres wilt laten bezorgen. Dat kan bijvoorbeeld ook uw werkadres zijn, als dat voor u beter uit komt.


Mocht POSTNL er niet in slagen het pakket bij u thuis af te leveren, wordt het niet bij een van uw buren overhandigd. Het pakket wordt dan automatisch een week voor u op het dichtstbijzijnde POSTNL depot bewaard. Uiteraard ontvangt u hiervan een melding van POSTNL, het  POSTNL-niet-thuis bericht, zodat u uw pakket kunt afhalen op het moment dat dit u schikt. 

Afhalen

We hebben  geen afhaallocatie in Nederland. Ons centrale magazijn bevindt zich in Manises, Valencia,  Spanje. Uw pakket kan alleen op het door u aangegeven adres afgeleverd worden.

Buitenland


Onze webshop berekent automatisch de bezorgkosten voor Nederland en België. Voor andere landen verzoeken we u contact met ons op te nemen, dan proberen wij u verder te helpen. Dat kan via info@lapajarita-nederland.nl


Betaling

 

Bestellingen zijn bij vooruitbetaling verschuldigd. U kunt bij La Pajarita Nederland op één van de volgende manieren betalen:

- via vooruitbetaling; in dit geval gaan wij over tot verwerking van uw bestelling als de betaling bij ons   ontvangen is
- via creditcard
- via iDeal 

 

 

Retourneren van goederen

Retouren of koop ongedaan maken

Retourneren kan binnen 14 dagen onder de volgende voorwaarden:
1.Het product mag niet zijn gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.
2.De verpakking en toebehoren moeten (indien redelijkerwijs mogelijk) in nieuwe staat zijn zodat wij het weer direct kunnen verkopen.
3.U stuurt het artikel op eigen kosten terug. 
4.Het retourbedrag wordt z.s.m. maar uiterlijk binnen 15 werkdagen teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.

Voorkomen is beter dan genezen. Neem even contact met ons op als u vooraf al twijfels hebt. Wij helpen u graag om u het juiste product te helpen vinden. Dat voorkomt teleurstellingen en heen- en weer sturen.

Wanneer u een artikel wilt retourneren, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst mailcontact op met info@lapajarita-nederland.nl 

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan La Pajarita Nederland besluiten de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

La Pajarita Nederland is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met ons blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. La Pajarita Nederland kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Het retouradres is:
La Pajarita Nederland 
Stetweg 18
NL- 1949 CZ  WIJK AAN ZEE


Na aanmelding van de retourzending kunt u de zending (ook na 14 dagen) naar ons terugsturen. Op het moment dat wij uw retourzending hebben ontvangen (liefst met kopie van de factuur en de reden van retour) zullen wij binnen 15 werkdagen het verschuldigde bedrag naar het door u opgegeven rekeningnummer overmaken.

Retourneren wegens defect
Wanneer besloten is dat uw aankoop wegens een defect naar ons terug moet worden gestuurd, dan kunt u het volgende doen:
1.Na overleg sturen wij u een ander exemplaar 
2.U  kunt het defecte product retourneren naar ons adres 
3.Retourneer liever niet uw artikelen zonder dat dit met ons is besproken! 

Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer u het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met ons via info@lapajarita-nederland.nl We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.


Nieuwsbrief

Als klant van La Pajarita Nederland ontvangt u ook onze nieuwsbrieven. Indien u geen prijs stelt op deze informatievoorziening, kunt u zich uiteraard te allen tijde hiervoor afmelden.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.

Facebook